Selam arkadaşlar,
Bu sabah site beni büyük bir sürpriz ile karşıladı. Sitede 100 mb alan kullanıyorken, 1 gecede 1 GB oldu. Sorun Log Manager'da yer alan:
access_log.processed isimli ~850 mb boyutundaki dosya.
Bu dosyayı silsem birşey olur mu? Nasıl silebilirim?
Silme imkanım yoksa içini nasıl boşaltabilirim.
Merak ettiğim bir diğer husus ise Log Manager'da yer alan Log Rotation sekmesi. Bu sekmeye girince günlük/haftalık ve boyuta bağlı zaman döngüsü var. Ne işe yarıyor acaba?
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.