Merhabalar,
Konu biraz eski, yalnız sorunla ilgili bir çok arkadaş forumdan özel mesaj ile sorular soruyor. Konunun sağlıklı bir sonuca ulaşabilmesi açısından, sorunun çözümü için yazmış olduğum makaleyi okuyabilirsiniz.

php versiyonu ile alakalı değil. Mod seçeneğinin ISAPI olup olmaması ile alakalı ..

http://blog.aytacengin.com/plesk-htt...tasi-ve-cozumu

Sevgi Ve Saygılarımla,
Aytaç Engin
Zed Teknoloji