ANAKART :

Winfast özellikli foxconn , Overlok özelliği vardır.DDR PCI ex16 girişi vardır.İkinci el temiz kullanılmış..Tek sorunu anakart fanı çok ses çıkartıyor.

FİYAT : 30TL

EKRAN KARTI :

ASUS ax550 , 256mb PCI , pes10'a kadar çalıştırıyor.

FİYAT : 30TL

RAM:


2 Adet 512 mb lık DDR ram..

FİYAT: 40TL

HARDDİSK :


80 GB harddisk samsung. IDE girişli..

FİYAT: 20TL

İŞLEMCİ :

AMD 3200 + 2 GHZ Fanı ve soğutucusuyla birlikte gönderilecektir..

FİYAT : 30TL

Şuan sistemi kullanmaktayım hiçbir sorunu yoktur.Sadece fandan ses gelmektedir.Ben sistemi yükseltmek için satıyorum..

Hepsini alana kargo bizden...