Üzerinde mastercard / visa / maestro / visa debit logolarından herhangi biri var ise tüm atmlerden ufak bir komisyon karşılığında çekebilirsin. Bu tür kartlara örnek olarak speedcard,firstpay gibi kartlar mevcut ve onlarla tüm bankamatiklerden işlem yapılabiliyor.

Edit : Sitelerini inceledim,sanırım Mastercard , Visa ve AmEx ile anlaşmaları var. Çekebilirsiniz muhtemelen.