Wipo tehlikesi ne durumda bilemiyorum. Ancak adının bile geçmediği yıllarda alınmış domain. Bu yüzden bir wipo tehlikesi olacağını sanmıyorum. Ayrıca lion.com domaininin satılacağını hiç sanmıyorum açıkcası. lion.com sahipleri satmazlar. Bir mail atarak satmalarını talep ettim. Satılık değil diye yanıt geldi. 2 milyon $ teklif ettim üstelik. Ancak firma satılık değil diye mail ile geri göndü. Aynı yanıtı apple'da alacaktır. 93 yılında alınan bir domain ve site 93ten beri açık. Ayrıca firmanın tarihi, o isimle 93 öncesine dayanıyor.
Wipo tehlikesine gelince, olacak durum şudur. 2004 yılında apple macosxlion diye bir isim tescili yaptırdıysaki sanmıyorum, tehlike olabilir. Ancak dediğim gibi sanmıyorum. lion sürümünün lafı edilmeden 6 yıl önce alınmış bir domain.