Apple nin domaini sahibinin izni olmadan alması biraz zor. Çünkü domain 2004 te alınmış ve Apple ise Lion sürümünü 2011 de piyasaya sunacak arada koskoca 6 yıl var. Hani başında macosx ten dolayı alabilir diyorsanız bilmem fakat günümüzde google....com gibi sitelerde var. böyle bir tehlike olsaydı bu sitelerde şuanda yoktu. Ama benim düşüncem mahkemeye felanda gitse domain sahibi domaini 2004 te keşfedip reglediği için onun düşüncesiymiş gibi sayılacak ve domaini apple mecburen sahibine para vererek alacak. Fakat domain sahibi arkadaşta 1 milyon dolar felan beklemesin bence. 100 Bin doları aşmasın yani.

Hayırlı geceler.