ManyMen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm attım,cvp gelmedi..
Özel mesajı 22.00 'da göndermişsiniz . R10'a girişi 22.36'da yaptım direk mesajınıza cevap gönderdim. Birde konumu inceleyim dedim bir baktım ki böyle yazmışsınız. Neyse özel mesajıma olumlu dönüş yapsanız bile sizinle çalışmak istemiyorum. Hayırlı akşamlar.