bu başvuru formu.yarışma programı olduğu için resim alanları zorunluydu evet.razzgard 'ın verdiği kod bloğunu kendinize göre düzenlerseniz sıkıntı olmayacaktır.Ayrıca ordan sildiğiniz yeri gonder.php deki değişken değerinide silerseniz sıkıntı çıkarmayacaktır.

akşam üstü eklenti olarak atarım foruma.