Domain sahibi arkadaşın sitesine girdim. Sitesinden gördüğüm kadarıyla kendisi çok profesyönel bir tasarımcı. Sahip olduğu domain de çok güzel bir domain. Ama pazarlama stratejisi çok hatalı ve yanlış.

Aşağıda Afmesu çok güzel noktaya temas etmiş. WIPO.

Domain sahibi resmen marka tecavüzü yapmış sitede.



Çok geçmez WIPOdan mail yada posta alır arkadaş. Hatırlayın koc.com domainini. Koç grubu ilk başvurusunda domaini alamamıştı. Son telefonla ulaşmışlar sahibine. 200.000 USD mi ne para istemiş. Koç grubu tekrar WIPOya başvurarak domaini geri aldı.

Fazla para istersen bence Mac şirketi de aynı yola gidebilir. Çünkü hem ucuz hem de garanti bir yol domaini senden almaları için.