Rus ve Çin insanı gibi diyorsun, güzel diyorsun.
Öğrenci yurdunun yanında 4 yıl Cafe işlettim, çok sayıda uzak doğulu müşterim vardı, yeminle söylüyorum 1 tane bile MSN kullanan görmedim, hepsi yahoo mail, yahoo search ve yahoo messenger kullanıyor.
Sadece uzak doğu değil asya kıtasının çok büyük bir kısmı yahooya yönelmiş durumda, ayrıca unutmamak gerekirki Çinlilerin Baidu adında dev bir arama motoru var.
Konuyu okumadan, son mesaja bakıp cevap verenler bambaşkalar zaten
Googlea filtreyi koyacak insan var aslında, Devlet

Umarım vergi olayında mutabakat sağlanmazda basarlar banı