bu durum bende de var, geçici olacağını düşünüyorum. bu yüzden istikrarlı biçimde spama düşmeden devam etmenin en faydalı hareket olacağı kanaatindeyim.

ama diğer taraftan google "bas etiketi, kap hiti"cilere karşıda bir taktik geliştiriyor olabilir. bazen öyle bloglara denk geliyorum ki, kısa bir yazı yaklaşık olarak 250 etiket ve her taraf reklam. içeriğinse aradığımız şeyle alakası yok tabiki.

bununla birlikte google kurunun yanında yaşta yansın problem değil diyerek etiket sistemini komple kaldırabilir mi? bence kaldırabilir, son zamanlarda ki hareketlerini bu yönde yorumladım ben.