Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mu zekisiniz biz mi aptalız

Google'ın bunları düşünmüş olmamaması imkansız. + Google'ın da mı serverine girip yedeklerini alacaksınız yada olmadı botnet atacaksınız
n
Tatil öncesi iyi güldüm.Teşekkürler
Dostum algıda kusur yok değil mi ? Google olmayabilir demişim zaten

Botnet nedir istersen bi araştır, sanırım sadece 1Mbit bağlantısı olan normal userları BOT sanıyorsun ki böyle bir yorum yaptın.

Bazı arkadaşlarda tartışma devammı ediyor demiş, tartışma olmadığı AÇIK Bİ ŞEKİLDE GEYİK olduğunu hala anlayamamış, bana Sazan Detected lafını tekrarlatanlarda var

Neyse, konuyu bari bi arkadaş kilitlesede bu lafımı tekrar yinelemek zorunda kalmasam