şu durumda erişememesi mucize olurdu zaten. tüm subdizinler aynı kullanıcı tarafından sahiplenmiş. buna güvenlik açığı demek doğru olmaz. sen tek bir hesaptan birçok subdomain oluşturmuşsun doğal olarak o kullanıcı adı tarafından o dizinler sahiplenmiş.