telnet engellesenizde herhangi bir shell ile de diğer sub domainlere erişim ne yazık ki sağlanır bunu engellemek için her sub domaine ayrı bir host açmanız ve güvenlik prosedürlerini artırmanız icap edicek.Kısacası open_basedir ayarlarınız iyinin ötesinde olmalı.
R10 da bunu yapabilecek deneyimli kişiler tabi ki vardır.