ice2berg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye bizim milletimiz, bizim insanımız üretmek yerine üretene zarar vermek derdine düşer hiç anlamıyorum. Bizim "yükselme" den anladığımız bir başkasının emeğini çalışmasını hiçe sayarak onu alt etmeye çalışmak mı? gerçi bu soruyu sormak bile yersiz şu ortamda.. Bunca yıllık internet KULLANICISIyım daha bizden çıkmış adam akıllı bir proje GÖREMEDİM ama yapılmış projelere zarar verme azmine gelince bizim üstümüze yok maalesef.. "Eğitim şart"
Haklısın, sebepsiz yere 4 yıllık sitelerimin DALGALANMA adı altında neredeyse dizinden çıkacak hale gelmesi, reklam gelirlerimin yok olması, sebepsiz yere verilen yılların emeği çöpe atılsın. Bence sen konuyu tam okumamışsın anlamamışsın.

Az önce bir arkadaşa demiştim aynı temennide senin içinde bulunuyorum, umarım aynı duruma düşersin

20 ye yakın sitem filtre yedi hemde anlamsız şekilde, son blogum ayakta kalıcak derken ondada sorunlar baş göstermeye başladı. E-ticaret yaptığım 8 site -60 filtresinde ve şu anda iş yapamıyorum sadece Adwords ile 1-2 tane.

İspanyolca kelimesinde genelde 2. sırada olan Türkiyenin en iyi ispanyolca eğitim sitelerinden biri olan sitem aynı şekilde filtrede.

Yılların emeğini verdiğim, 7 yıllık istatistiklerin tutulduğu, özel scriptlerin kullanıldığı bahis sitem filtrede.

Ötekileride tek tek yazmayayım