ice2berg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye bizim milletimiz, bizim insanımız üretmek yerine üretene zarar vermek derdine düşer hiç anlamıyorum. Bizim "yükselme" den anladığımız bir başkasının emeğini çalışmasını hiçe sayarak onu alt etmeye çalışmak mı? gerçi bu soruyu sormak bile yersiz şu ortamda.. Bunca yıllık internet KULLANICISIyım daha bizden çıkmış adam akıllı bir proje GÖREMEDİM ama yapılmış projelere zarar verme azmine gelince bizim üstümüze yok maalesef.. "Eğitim şart"
tebrikler

yarım saat konuyu okuyup/konuya yazıp vakit kaybedeceğimize o süre zarfında bir kelime bulup ona site açabilirdik. bu süre * 3 süre zarfında sitemizi açıp, 3-5 içerik girip, başlangıç indexlenme aşamasındaki işlemleri yapabilirdik. ( abartısız ).

burayı çiftliğe çevirmek yerine beyin fırtınası yapılabilen bi yere çevirsek olmaz değil mi ? ( masum bir istek )