Kullanmayı Düşüşnmüyorum ama bakalım ihtiyacı olan varsa veririm belki.
böyle bir şey düşünüyorsanız bence bu kuponları toplayıp bir kişide dağıtımını yapabiliriz. ihtiyacı olan kişilere tabi uygun fiyat veren birine

işin şakası tabi. böyle birşey yapmak iyi olur.