Harika bi fotoğraf. Bugün Anıtkabirdeydim ve o hasreti birebir yaşadım. Belki başka gidenler vardır. Anıtın önündeki meydanda Atatürk'ün sesinden 10ncu yıl nutku dinletiliyordu. Duygulanmamanız elde değildi. İşte o an dedim. Bu ülkeye böyle adam bi daha gelmez... Keşke 1-2 yıl daha yaşasaydı şimdi Türkiye 10 yıl daha ilerde olurdu. Ayrıca okuldaki törende anlatılan bir olayı yazmak istiyorum.

Şu ordularını denize döktüğümüz Yunan başkomutanı Trikopis her Cumhuriyet Bayramı ve 10 Kasım'da hiç bi zorlama olmadan Yunanistan'daki Türk büyükelçiliğine gidip Atatürk'ün resminin önünde saygı duruşuna geçiyor(muş) Atatürk en büyük düşmanında bile bu saygıyı oluşturabilen bir liderdi..