bence fiyat fazla değil tek sorun diğerlerinin ucuz satması/yapması
özellikle tasarımcı arkadaşlara büyük bir saygım vardır. yaratıcılık sonradan eklenen birşey olduguna inanmıyorum.
fiyat gayet güzeldir. artık piyasada ak ile kara ayrılmaya başlıyor yavaş yavaş..