Tasarım çok hoş, aslında fiyat konusunda bu kadar tartışma yaratan şey sanırım tüm sayfalar html-css 750tl lafı. Hani bilmiyorum, bana göre normal ama:
Sadece PSD içinde 250tl çok ucuz buna neden kimse birşey demedi?

Hayırlı satışlar