Hürriyetin haberine göre dışişleri bakanı Strasbourg'da sanal suçlar sözleşmesini imzalayacakmış. Bu durumda internette suç sayılabilecek şeylerin 'kesin' ve 'uluslar arası alanda belirlenmiş' olması gerekiyor.
Burdan çıkartmamız gereken; kendi sitelerimize şikayet geldiğinde, olay araştırılmadan engellenemeyecek anlamına mı geliyor?