F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya sen hala nasıl yazıyorsun arkadaşım yeter artık şurda birşey sorduk bloguna 10 kişi fazla girince birşeymi oldu blogumda açtım demişin hiç bir açıklaması yokki

+ benim anlattığım link farklı senin dediğin şey liseli bile değil ilköğretim havaları veriyorsun

birde yani msn adresinden belli w.cn biz çok korkarız w.cn den aman
arkadaşım sen tam bir orta okullsuun seviyeni belli ettin konuşmayı şimdi kes cevap bile verme