ya sen hala nasıl yazıyorsun arkadaşım yeter artık şurda birşey sorduk bloguna 10 kişi fazla girince birşeymi oldu blogumda açtım demişin hiç bir açıklaması yokki
+ benim anlattığım link farklı senin dediğin şey liseli bile değil ilköğretim havaları veriyorsun
birde yani msn adresinden belli w.cn biz çok korkarız w.cn den aman


arkadaşım sen tam bir orta okullsuun seviyeni belli ettin konuşmayı şimdi kes cevap bile verme