MertArabacier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mert92@w.cn msn nim bu ekle lisemi üniversitemi göstereyim sen daha yeni lisye gidiosun heralde alışmışın lise mise
ya sen hala nasıl yazıyorsun arkadaşım yeter artık şurda birşey sorduk bloguna 10 kişi fazla girince birşeymi oldu blogumda açtım demişin hiç bir açıklaması yokki

+ benim anlattığım link farklı senin dediğin şey liseli bile değil ilköğretim havaları veriyorsun

birde yani msn adresinden belli w.cn biz çok korkarız w.cn den aman