üstad 3-4 mwsaj attm bi cevapver ona hareket edeceğim
Arkadaşım tamam da ne TAKSİT'den bahsediyorsun.
Beyaz eşya mı satıyorum burada ?
Lütfen ben size ne taksitli, ne de peşin birşey satmak istemiyorum.
Özel mesaj kutum zaten 150 mesaj alıyor, neredeyse 50 mesaj attın, taksit olsun, bugün olmadı yarın olsun vesaire diye.
Lütfen ilk mesajımdaki satma nedenimi oku ve öyle gel yanıma.
dizisitesi.com diyorum, 300 TL demiştim, mesajlarla taciz ettin, olmadı 200 olsun dedim, şimdi de TAKSİT diyorsun.
Lütfen ama beni kendi problemimle başbaşa bırak ...
Bak yazmışım oraya sağlık problemi nedeniyle satıyorum, yoksa satmam diye. İlla açıklamam mı lazım ...
Lütfen...