Arkadaşlar yaklaşık 50+ kişiden 50'şer lira aldınız.Boğazınızdan nasıl geçti o paralar ? Sürekli destek denildi ortada destek verecek 1 kişi bile yok.Soruları olanlar var sorunları olanlar var fakat beklemekte bu kişiler.Yazık değil mi bunca insana ? Algığınız 50 lira kimisi için cep harçlığı kimisi için 2-3 günlük çalışma kazancı.Ayıp sizlere.Yazıklar olsun.