Bu alan adı açıkarrtırma formatında satışa açılmış yanlış görmüyorsam. Sonra KaanD arkadaşımız demiş ki "...ki domain sizde kalmadi cunku zaman sinirlamasi falan koymadim ki ben..."
Zaman sınırlaması olmayan açıkarrtırma nasıl oluyor anlamadım ben. Satış açılırken hata yapılmış ve daha sonra da düzeltilmemiş.
Bana göre bu domain her 2 arkadaşa da verilmeyip tekrar ve doğru formatta satışa çıkmalıydı, adil olan budur.

Aytuğ hocama katılıyorum, domain satış için bir yönetici lazım.