HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yaptım
Sorun çok oluyor.

Tavsiye eder misin diye soran olursa;
ASLA git o parayı dilenciye ver sevap kazan bari.
o kadar berbat diyorsunuz yani. başka bir konuda da hiç sorun olmaz çok büyük bir firma denmiş. ürünleride oldukça albenili. telefonlar falan çok güzel.