Lg lcd monitörümde sağ taraftan başlayıp sola doğru giden beyaz bir çizgi var.Ekran kartı veya herhangi birşeyden kaynaklanmıyor tahminimce çizginin biraz üzerine baskı uyguladığımda kayboluyor. bu neden yapıyor olabilir? Tamiri mümkün müdür ? Maliyeti Ne olur? Teşekkürler