Arkadaşlar program bağlanır, yorum eklenecek alanı görürse ekler görmezse pas geçer.

Ekledikten sonra blog admin onaylıdır veya bir şekilde akismet yakalıyordur o zaman yayınlanmaması normaldir.

ben birçok sitede kendi linkimi görüyorum. hepsini programla ekledim. 100 taneden 25 ine ekleseniz kar kardır. Sonuçta otomatik ekleniyor.

Takılma olayı benim de canımı sıkmıyor değil ancak yenisinde takılsa da "DURDUR - DEVAM ET" diyorsunuz ve bir sonrakine geçiyor.

vakit buldukça yenisi le uğraşıyorum. Elimde bitirmem gereken başka işler ve başka projeler de var.

Sabrınız için tşk.