ben de dahil olayım.. benim blogspot hesabımda var mynet blogda.. blogların tümünde zaten bu ayrım var.. blog yaparken yada oluştururken bunları bir şekilde göz önüne almak gerekiyor.. başka türlü insan kendi sayfasını nasıl ayrı bir adres olarak gösterecek ? bir forumda konu açıp linkini verse daha uzun sürer.. + benim bunu yapmamdaki amaç oyun karakterlerinde bir çok özellik mevcut ve bunların hepsini bir yerde toparlamanın tek yolu blog sayfası.. başka önerin varsa alabilirim.. sonuçta blog hakkında bilgi amaçlı burayı açtım..
Ego olayına gelince.. ego ben de değil sanırım sende.. fikirlerine saygı duyarım ancak bir konuya tepeden inme bir cevap yazıp sonra da "abi nolur açıkla" türünden bir cevap bekleniyorsa burda tatmin edilecek ego benimki değil sizinki olmalı.. illa cevap yazıp ayrıca sormamız mı gerekiyor ?