NgSharpz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdıklarımı tekrar oku.
İstersen sende yazdığımı oku. Diyorum ki çok noktalı bir domain olması ne gibi bir zarar doğurabilir diyorum. Diğerini konunun sahibi arkadaşa yazdım. İlla subdomain ile dağıtacak diye bir şey söz konusu olmamalı dedim. Yani işlevi önemlidir o tarafa yoğunlaş demek istiyorum