doktorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok notlalı olsun ne olmuş ki? http://commons.gc.cuny.edu/ istersen şu siteyi bir incele derim Ayrıca illa subdomain açacak diye bir şartta yok. blog.siteadi.com/blogadi şeklinde de açılabiliyor.
yazdıklarımı tekrar oku.