Konu
Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
07-11-2010, 17:17:47
#87
hayalimdinsen
aynen. Donmalar oluyor. Sürekli açılıyor diyor ama göndermiyor bazen.