@KatjmondO oraya "feysbuk" yazarsanız sonrasında o şekilde tamamlaması normal.

lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu dinleyen ve aratan kekolar'da ingilizce o kadar geride...
Ben bahsi geçen müzik türünü / şarkıcıyı sevmiyorum,dinlemem de. Ancak insanlara isim takmanın anlamı yok,isteyen istediğini dinler. Başkasına zarar vermedikçe özgürlükleri desteklemek gerek.