Yav bu adamlar kendi dillerini bile tam çeviremiyorlar. En basit örneğini filmlerde görürsünüz, telefonda ismini soruyor sonra tekrar nasıl yazıldığını soruyor. Türk'lerin bu aramayı yapması çok normal.