FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıktan gördüğüm kadarıyla Türkçe'nin yazım kurallarından bihabersiniz.Anadiline özen göstermen gerekiyor önce.Komik.
aynen. ben de Türkiye'nin Türkçe'de bu kadar geride kalmasına üzülüyorum