Konu
Türkiye ingilizcede Bu Kadarmı Geride Be ABİ ?
07-11-2010, 01:29:33
#7
seemsiyah
FFaruXX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başlıktan gördüğüm kadarıyla Türkçe'nin yazım kurallarından bihabersiniz.Anadiline özen göstermen gerekiyor önce.Komik.
aynen. ben de Türkiye'nin Türkçe'de bu kadar geride kalmasına üzülüyorum