Hocam 11 defa aynı hesaptan ban yemişsiniz, daha nasıl bir sorun yaşayabilirsiniz ki ?
Bende farklı hesap kullanmayı deneyin derim.
hahahah

çok doğru bir tespit adamlar banladığında bilgilerinizi sileceğini hiç sanmıyorum .( sokaktan geçip fotoğraf çekerken bile milletin şifrelerini topladığını düşünürsek sileceğine inanmak saflık olur )