RommY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şimdi dolandırıcımı oluyorum insaf ya yemın ederım insaf birisi senın konuna hiç bilmedigi sekilde sacma sapan yorum yazsın sitenın adını yazsın kötülesin sonra sen suclu ol ban istiorm kendım banlanım ozmn madem böle düşünüosnz Ayrıca eger bunda haklıysa özelden yazsın bana konuma degil dimi ... yöneticiye yazsn banlasn benı veya bana -itrader versin onlardan anlasılmıyomu dolandırı mı degilmi diye ? kanıt dedıgın nerde kardes? Kardesm de kullanıyor ben bi kere 21 yasındayım 18 yasındakı bi cocugamı abi diecem?
Onunda Konusu Var Onuda Eklerim Yaşım 32 Genç

Al Buda Konusu

Ya Canım Kardeşim Burda Olmasada Ahiret de Olsun Hesabım Senlen Hadi Bak İşine Moderatörlerde Sana Kıyak Geçiyor