RommY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen benım konumu bölew sacma seylerle kirlettin ya ben kötü bişe yazmıcam ismimi bilmen sitemi bilmen kanıtsa haklısın bu siteden birsürü alısveriş yaptım kimsenın de hakkını yemedım sitemin ismini vermek istemedigim halde yazdın bunları ceske ozelden yazsaydın belki biriyle karısıtırıosn sandm ama sitemin adını ve adımı biliosn sitenin kuralları neyse onu istiorm sadece
işde buda senin masken hak yiyen aciz adam utanmadan birde banımı istiyosun abi abi diye dolanırken öyle değildim ama değilmi şimdi konuna yazınca kükredin bundan sonra böyle çok kazık yedim artık yedirmeyeceğim hakkımı banını istiyorum süresiz report ettim zaten