yok yok haram zıkkım olsun sana 50 tl satışda olan sitenin
www.dizibank.com ise bu üye için daha önce şikayet konusu açtım üye bana olan borcunu ödemediği halde burda benim banımı istiyor siz pişmişsiniz olm bişe demiyorum
üye adı Tolga
Sitesi :
www.dizibank.com
1 hafta sitesi ile uğraştım 50 tl ödemesini yollamadı birde msn den sildi üyenin forumdan süresiz banlanmasını taleb ediyorum modlardan
sen benım konumu bölew sacma seylerle kirlettin ya ben kötü bişe yazmıcam ismimi bilmen sitemi bilmen kanıtsa haklısın bu siteden birsürü alısveriş yaptım kimsenın de hakkını yemedım sitemin ismini vermek istemedigim halde yazdın bunları ceske ozelden yazsaydın belki biriyle karısıtırıosn sandm ama sitemin adını ve adımı biliosn sitenin kuralları neyse onu istiorm sadece