peki colocation olarak datacenter üzerinden hizmet veren firmalar destek olarak kendilerimi yoksa datacenter yetkililerimi müdahale ediyor.
mesela 10 tane makine aldım datacenterda colocation kurduk.makinenin rami patladı.hddsi yandı vs vs ben izmirdeyim datacenter istanbulda.
bu tür sorunlar nasıl çözüme kavuşur.iletişim ve destek ağı nasıl işler.