Arkadaşlar tema kodlamasından kaynaklandığını sanmıyorum çünkü panelden girdiğim etiketler örneğin ''hatasının çözümü'' yazıyorum yazıyı kaydettiğimde hem sitede hemde panelde ''hatas?n?n ??z?m?'' şeklinde çıkıyor. Temanın kodlarınıda düzelttim ama yine aynı şekilde çıkıyor. Paneldeki etiketlerin türkçe karakter sorunu olmasına anlam veremedim. Varmıdır bir çözümü?