torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atarım atmam seni geren nedir konuda serbest piyasa degilmi istersem bedavaya atarım
Bu zırıltı yüzünden böyle oLdu zaten. Bende diyorum ki bedavaya at bizi ilgilendiren kısım piyasanın düşmesi yoksa senin bilgisayar başında yorulman enerji harcaman beni hiçbirşekilde tınlamaz. Ben sana niye o paraya yoruluyorsun demedim zaten. ki banane senden..