işini yapıpda parasını ödemeyen RommY ben haram etmiyorum ama yaptığın çok ayıp çok kardeşim iş yaptırıpda ödeme yapmamak söz veripde msn den silmek delikanlı adama yakışmaz

Burda Konun

Ne Hikmetse Bizim Paramızı Ödemeyenler Sallına Salına Geziyor