bosuna bizi dunyada sevmiyorlar her isimizde bir aksaklik var soz verip cayma kacma var simdi degerli by tranis arkadasimiz dan ben 1 degil 2 lisans aldim herkeze dedigi gibi 1 yil destek dedi hani nerde o destek ? sadece benim msn`de ekli brakin script parasini host parasini bile odeyen arkadaslarim var by tranise vede bekleyen herkez mecbur mu by tranisi beklemeye ? bugun yarin bugun yarin derken 1-2 ay gecti tamam scr`ye devredebilir islerini ona lafimiz yok ancak devretmeden once yeni calisir hali hazirda bir script yayinlayip ondan sonra devretmeliydi su anda repleyde bile siniti veriyor script phpbb`de [/b] bu tarz abuk sabuk kodlar ekliyor bunu haftalar once soylememe ragmen eski surumdekini bile duzeltmedi bi zamanda verilmiyor su gun bugun cikacak diye ben SCR arkadasima soyledim msn de sabri ay sonuna cikarmazsa yeni bir surum basi agirir yani sadece bu is r10`da kalmaz sonucta ortada 50`ye yakin belki daha fazla scripti alan kisiler var biri illaki sinirlenip dava bile edebilirler by tranisi sonucta verilen bir soz var ortada
2 lisans almama ragmen gittim bide yabancilardan aldim lutfen bir an once yeni surumu cikarin yoksa gercekten basiniz agriyacak herkez parasini geri isteyecek ben dahil lafim SCR arkadasima degil o arkadasimiz her konuda yardimci oluyor saolsun gercekten