mesela kısıtlı bir bütçen var.
500 tane değilde.50 tane makine ile işe başlayacaksın.
yani gidipte gold bilgisayardan almıyorlar herhalde bu makinaları.yurt dışındamı getirtiyorlar?
50 sunucuda çok düşük bir rakam değil. O şekilde alım yapıldığında da indirim sağlanır. Ama tabi, önden 300 makina sipariş edip daha sonra 50 sunucu siparişi vermekle, başlangıçta 50 sunucu siparişi vermek aynı şeyler değil. Belirli bir iskonto yaptırıyorlar üzerinde.
DC sahibi veya toplu sunucu alımı yapan arkadaşlar bu konuda daha detaylı bilgi verebilirler.