Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucularada kira ödeniyor.

colocation gibi.konuşmaların bulanıklığından ve konuyu vps alanına açtığın için istediğin şeyi tam niteleyemediğini düşünerek yazdım.
anlıyorum seni kusura bakarsın artık