baktım kardesim dedigim gibi cok cok bilgim yok yani bir laf cıktı dedi datacenter aldım 18.5 Milyar sadece bu yanı başka bir bilgi yok bide 32 gb ram ı varmış dedim acaba bukadar edermi nasıl ne yapıyor bilmiyorum ama boyle dedi tam maliyet bu degil yani ne bileyim o alt yapısıymış odasıymış bilmemneymiş tam degil yanı makinenin fiyatı bu sadece onu merak ettik onu konuşup duruyorduk bende burda acayım dedim konu