hm peki sadece makine 32 gb ram falan filan
Bırak makinayı alt yapıya gel
Bunun jeneratörü var , ups var , meto ethernet çekimi var , dükkandanmı yapçan nerden yapacaksan oranın elektrik alt yapısı var.
Güvenliğe gel bırak sunucuyu

, cisco var , juniper var , citrix netscaler var.
Bunun cooling sistemi var kliması var , ofisi var.
Varda var yani dostum