KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Datacenter diyorsunuz sunucu kirası parası söylüyorsunuz tam olarak ne soruyorsunuz ?

Sizinki 15 puanlık uzman sorusu olmuş Cevaplayacak uzman varmı?
hehe heh e haklısın kardesim